Názov služby | V portáli moje-financie (online vyhotovenie) | v Klientskom centre | Poštou |
Výpis z registrov |
|||
Výpis zo Spoločného registra bankových informácií (SRBI) |
V portáli moje-financie(online vyhotovenie)8 EUR / výpis |
v Klientskom centre14 EUR / výpis |
Poštou14 EUR + poštovné |
Výpis z Nebankového registra klientskych informácií (NRKI) |
V portáli moje-financie(online vyhotovenie)8 EUR / výpis |
v Klientskom centre14 EUR / výpis |
Poštou14 EUR + poštovné |
Spoločný výpis zo SRBI a NRKI |
V portáli moje-financie(online vyhotovenie)12 EUR / výpis |
v Klientskom centre20 EUR / výpis |
Poštou20 EUR + poštovné |
Exekúcie |
|||
Prvý dopyt na existenciu subjektu v databáze |
V portáli moje-financie(online vyhotovenie)2 EUR / dopyt |
v Klientskom centre2 EUR / dopyt |
PoštouN |
Následný dopyt na podrobnosti o vrátenej exekúcii |
V portáli moje-financie(online vyhotovenie)2 EUR / dopyt |
v Klientskom centre2 EUR / dopyt |
PoštouN |
NetAgent |
|||
NetAgent |
V portáli moje-financie(online vyhotovenie)15 EUR / rok |
v Klientskom centre15 EUR / rok |
PoštouN |
Online služby môžu byť sprostredkované iba pre fyzické osoby a fyzické osoby - podnikateľov Výpisy zasielame iba na poštové adresy v Slovenskej republike. |
Kópia osobných údajov | Výpis z registrov (SRBI/NRKI) | |
Prehľad spracovaných historických údajov |
Prehľad spracovaných historických údajov |
Prehľad spracovaných historických údajov |
Prehľad splácania zmlúv |
Prehľad splácania zmlúv |
Prehľad splácania zmlúv |
Osobné hodnotenie a porovnanie s vekovou skupinou a regiónom |
Osobné hodnotenie a porovnanie s vekovou skupinou a regiónom |
Osobné hodnotenie a porovnanie s vekovou skupinou a regiónom |
Medzimesačný vývoj zmlúv |
Medzimesačný vývoj zmlúv |
Medzimesačný vývoj zmlúv |
Konzultácie v Klientskom centre |
Konzultácie v Klientskom centre |
Konzultácie v Klientskom centre |
Spôsob dodania | osobne, poštou, e-mail s elektronickým podpisom | osobne, poštou, e-mail s elektronickým podpisom |
46 rokov
Banka mi zamietla žiadosť o hypotéku. Dlho som pátral, prečo to tak dopadlo. Obišiel som 5 bánk, kde som mal v minulosti účet, ale nič som nezistil. Preto som sa zaregistroval na portáli Moje-financie.sk a zistil som, že som mal v jednej banke aktívnu kreditnú kartu, na ktorú som zabudol. Poplatky za vedenie karty som teda neplatil, a tým sa do registra reportoval negatívny záznam. Pomocou Moje-financie.sk som túto nezrovnalosť zistil, dlžnú čiastku uhradil a kartu zrušil.
26 rokov
Som klasickým používateľom internetu a kvôli jednoduchosti som používal rovnaké heslá na prihlasovanie do všetkých aplikácií. Známy mi poradil, aby som si aktivoval službu NetAgent. Považoval som to za zbytočné, ale nakoniec ma presvedčil. Tri mesiace som dostával report, že je všetko v poriadku. V nasledujúcom mesiaci mi však prišla informácia, že bol zneužitý môj e‑mail v kombinácii s heslom. Po tomto zistení som heslo zmenil. Používal som totiž rovnaké dokonca aj na sociálnych sieťach, kde som mal zadané platby z kreditných kariet. Služba, ktorá sa zdala byť zbytočná, tak zabránila zneužitiu mojej platobnej karty.
40 rokov
Ručila som kamarátke za úver na otvorenie jej nového obchodíka. Po čase sme sa prestali stýkať a ja som sa odsťahovala do iného mesta. Po 6 rokoch som vďaka portálu Moje-financie.sk zistila, že kamarátka úver prestala splácať. Jej záväzky prešli na mňa ako jej ručiteľa. Okamžite som kontaktovala banku, ktorá kamarátke požičala, a začala som celú situáciu riešiť.
Vďaka registrácii na portáli získate pravidelné informácie o stave vašich úverových záväzkov evidovaných v registroch SRBI a NRKI. Zároveň všetko môžete vybaviť z pohodlia domova online.